fbpx



Menu

Waaier van schrijftrainingen

Bent u op zoek naar een eerder algemene schrijftraining? Of net een specifieke copyworkshop?

Wees gerust: na twintig jaar als Schrijfdokter® verrast geen enkele vraag me nog. Stel me dus gerust de uwe.

"Ik schrijf wel, maar niemand leest het"

Verzuchten u of uw collega's wel eens:

  • Pf, niemand reageert op mijn e-mails ...
  • Onze website? Weggegooid geld, want we winnen er geen klanten mee.
  • Hoe vullen we onze nieuwsbrief nu weer?
     

Goed nieuws: de oplossing ligt binnen handbereik. Want als uw lezer niet leest, ligt dat niet aan hem, maar - opgepast: inconvenient truth - wel aan u.

Waarom? De modale lezer is gehaast, en daardoor lui. Dat is overigens zijn goed recht. Hij heeft tenslotte niet gevraagd om uw communicatie.

 
Anderzijds: bedient u de luie lezer op zijn wenken? Schrijft u wat hij verwacht, en hoe hij dat verwacht? D
an doet hij ook wat u van hém verwacht: lezen - en vervolgens handelen.

Excellent nieuws: uw Schrijfdokter® leert u hoe u uw lezer zover krijgt.

 

Vraag meer info

 

Workshop SEO-copywriting

Alom geprezen: de workshop SEO-copywriting van de Schrijfdokter.

Hierin ontpopt hij zich tot Google-goochelaar. Hij gidst zijn trainees in no-time naar een topranking. En laat daarbij niet na om alle valkuilen en ongeoorloofde SEO-schrijftechnieken aan te wijzen. 

Training overtuigend schrijven

Voor welk teksttype of communicatiekanaal u ook schrijft, de basisprincipes blijven ongewijzigd.

➡️ Overtuigend schrijven is dan ook het fundament van elke opleiding.

Teksten die doen doen

Naargelang het publiek of uw opdracht richt de Schrijfdokter zijn aandacht op één of meerdere teksttypes.

➡️ Dit zijn de meest voorkomende: 

  • Webteksten
  • Blogartikels
  • Nieuwsbrief
  • Direct (e-)mail
  • Vacature
  • Klantgerichte e-mails schrijven
  • Brochure
  • Bloggen
  • Landingspagina
  • Persbericht
  • Redactie personeelsblad
  • Helder communiceren als ambtenaar
  • Nederlands-Vlaamse taalverschillen
  • Een copywriter briefen
  • Uw schrijfstijlgids implementeren
  • Sollicitatiebrief schrijven

 

Ander teksttype? Stel uw vraag

 

Schoenmaker, blijf bij uw leest

Overtuigend wervend schrijven (copy) en helder informatief schrijven (content): daarvan word ik warm.logo_schrijfdokter-250.png
En daarvoor maak ik ú warm.

Want expert in alles is expert in niets. Daarom:

  • géén journalistiek schrijven
  • géén literair schrijven
  • geen spelling & grammatica (hoewel ik spontaan altijd wel zal wijzen op uitschuivers)