Is a HomePage: bool(false)
Current page-id: 1011
Home page-id: 641

Should be HomePage: bool(false)

Current LangCode: nl

is a MiniSite: bool(false)

Should Load Subnav: bool(true)

Has Sidebar: bool(false)

Should Load Sidebar: bool(true)

Has bottomMenu: bool(false)


Op zoek naar inspiratie?
Smullen maar!

  • title: Schrijfopleidingen 2023

Inhouse training? U kiest

Ik train zo graag dat het mij niet uitmaakt waar, wanneer of hoe dat gebeurt. Dat bepaalt ú.

inhouse workshop 460

Stel zelf uw trainingsmenu samen:

  1. Topic?
  2. Open sessie of in-house?
  3. Live of online?
  4. Hele dagen of dagdelen?
  5. Met of zonder opvolgtraject?

Altijd prijs!

Wat u sowieso krijgt?

Voor de rest bepaalt u alles zelf.

  • Neem contact op of stel uw droomworkshop zelf samen met deze vijf trainingsingrediënten:

 

1. Topic

Waarin wilt uw bedrijf of organisatie beter worden? Alles kan:

  • generatieve AI als marketing-, communicatie-, ideeën- of tekstinstrument
  • copywriting: om het even welk teksttype
  • de combi van beide voorgaande

Waarvoor klopt u niét bij mij aan?

  • spelling- en grammaticatraining
  • journalistieke vaardigheden
  • AI voor procesoptimalisatie of data-analyse

  

2. Open sessie of in-house

Ik organiseer regelmatig open opleidingen, waarvoor iedereen zich kan inschrijven.

Vanaf vijf deelnemers loont een inhouse-workshop, waaraan alleen uw collega's deelnemen. Neem contact met me op.

Voordelen?

  • Ik gebruik werkteksten van uw bedrijf of organisatie.
  • Alle beschikbare tijd gaat naar jullie werkpunten en jullie vragen.

Een in-houseworkshop hoéft trouwens geen vijf trainees te tellen. Vaak laat een bedrijf me maar twee of drie werknemers tezamen onder handen nemen.

Ja, zo'n intensieve workshop is afmattend ping-pongen. Maar ook extreem efficiënt om kennis in kunde om te zetten.
(Trouwens, managers of kmo-bedrijfsleiders kiezen ook voor individuele onlinecoaching.)

 

3. Liever live of toch online?

Draai of keer het zoals u wilt: online blijft minder doeltreffend dan live.
Want een toptrainer speurt continu in zijn publiek naar een opgetrokken wenkbrauw om zijn verhaal bij te sturen.

Anderzijds maalde ik al vele online-traininguren af, zodat ik alle trucjes voor interactiviteit uit de Zoom- of Teams-kast haal.

Kortom, niet ik maar u kiest de opleidingsomgeving:

  • live
    • in uw bedrijf
    • buitenshuis (seminar, externe teammeeting)
  • online
    • Zoom, Teams, Google Meet, Webex, ...

 

4. Hele of halve dag, of inspiratiesessie?

Maakte u uw keuze voor live of online? Dan bepalen we samen de dagindeling:
 

  • live
    • halve dag voor kennisoverdracht
    • hele dag om van kennis kunde te maken
    • twee halve dagen: iets duurder, maar doeltreffender omdat de opgedane kennis tussen de sessies wat kan bezinken
    • twee dagen: 100% hands-on met heel wat oefentijd
       
  • online
    • een hele dag gekluisterd aan de videochat? Dat is psychologische marteling. :-)
      Ik geef maximum halve onlinedagen met twee pauzes van 15 minuten.

Wilt u eerst de temperatuur bij uw medewerkers meten?
Ik bedoel: ontdekken of ze open staan om met hun teksten aan de slag te gaan? 
Vraag een inspiratiesessie.

  

5. Met of zonder opvolgtraject?

Al te vaak vergeten: het opvolgtraject.
Alsof de organisator het vakje 'communicatietraining organiseren' in zijn jaardoelstellingen kan afvinken, en klaar is kees.

Niets is minder waar.
Want ook al is de wil van de trainee groot, het vlees is zwak. En andere, 'dringende' projecten ademen in zijn nek.

Alleen het daadwerkelijke - begeleide - doén zet kennis om in kunde. En alleen dan rendeert uw investering zoals het hoort.

U hebt twee mogelijkheden:

Workshop live of online

De deelnemers van de oorspronkelijke sessie pakken gedurende een halve of hele dag hun eigen teksten aan – zowel alleen, in groepjes als allemaal tezamen.

Coaching via e-mail

Schrijfcoaching via e-mail is onovertroffen qua follow-up-effect.
 

Ontdek individuele schrijfcoaching

Tevreden klanten aan het woord